16.05.2008

De la Kvala citire

Iaca, sunt mai lenes decat Marian si nu am publicat nimic despre mareata reintalnire ce se petrecu, dupa 18 ani, pe 10 mai, de ziua Monarhiei, la el acasa. O face, maiastru, pe blogul lui, astfel incat va las sa cititi acolo aventura reintalnirii in abur de bere si mirosuri de mititei, cu discutii savante purtate de Cristian: Lazarescu sau Teodorescu sau Tamas, multi Cristian, nu-i asa?, Valentin Dragu, Mihai Dan Pavelescu, Marian Truta sau Sorin Camner, de sotiile lui Lazarescu, Dragu sau Truta si de feciorul lui Camner. Sper sa repetam experienta si, vorba lui Marian, sa fim mai multi.
Restul cititi-l la el. N-am talentul lui. Nu eu am avut lansare de volum saptamana trecuta.

http://kvala.blogspot.com/2008/05/am-facut-o-si-pe-asta.html

Niciun comentariu: