23.04.2011

CHRISTUS RESURREXIT !

Și de-aș avea darul proorociei, și tainele toate le-aș cunoaste, și orice știință, și de-aș avea atîtă credință încît să mut și muntii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt,
Și de-aș împărți toată avuția mea și de aș da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi folosește,
Dragostea îndelung rabdă, dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuiește, nu se laudă, nu se trufește,
Dragostea nu se poartă cu necuviință, nu caută ale sale, nu se aprinde de mînie, nu gîndește răul
,
Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr,
Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieste, toate le rabdă
.
Dragostea nu cade niciodată
." - Apostolul Pavel, Epistola 1 către Corinteni, 13, 1-8


Christos a Înviat !
Adevărat a Înviat !


Christus resurrexit!
Vere Resurrexit!

Christos Anesti!
Alithos Anesti!


Christus resurrexit e mortuis, morte mortem calcavit et entibus in sepulchris vitam donavit
Christus surrexit a mortuis, morte mortem compellens mortuis in sepulcris largens Vitam!
Christus resurrexit de mortuis, morte mortem calcavit, et entibus in sepulchris vitam donavit.


Nu vă potriviți cu acest veac, ci să vă schimbați prin înnoirea minții" (Romani 12, 2) - Apostolul Pavel

Niciun comentariu: