11.04.2008

I AM LEGEND - RICHARD MATHESON


"I Am Legend" (1954) în româneşte !


Romanul lui Richard Matheson,aparut în 1954,apare la editura RAO,

traducerea lui Florin Mircea Tudor,cu titlul "Sunt o legendă".

Colecţia : Ficţiune

ISBN: 978 973 103 622 9

Nr pagini: 384

Format: Buzunar

Apariţie: aprilie 2008

Preţ on-line :24,99RON

Editura RAO A publicat romanul lui Matheson folosind drept coperta o imagine din filmul I Am Legend, in regia lui Francis lawrence si aparut pe ecrane in anul 2007 la Warner Bros. Din pacate acest film reprezinta o proasta reclama pentru carte. Exista alte doua variante filmice ale acestui roman, realizari cinematografice ce ar putea fi mentionate ca superioare calitativ acetei ultime incercari.
Prima ecranizare se datoreaza lui Sidney Salkow, il are in rol principal pe Vincent Price si a aparut in anul 1964. A doua ecranizare, regizata de Boris Sagal in anul 1971, are in fruntea distributiei pe Charlton Heston. Ambii actori, atat Vincent Price cat si Charlton Heston, il surclaseaza pe Will Smith, cu un plus pentru marele Heston. Aceste doua filme fac pentru a n-a oara dovada ca in prezent efectele speciale ar vrea sa inlocuiasca povestea. Oare o fi suficient? Vedeti-le si pe ele si spuneti singuri daca da. Pentru mine nu este suficient.

7 comentarii:

voicunike spunea...

Imi pare bine ca in sfirsit incepe sa se publice SF,desi ca idee I am a legend poate fi incadratla horror.Sunt tare curios sa te cunosc domnule moderator al blogului,probabil in viitor sa am aceasta sansa.

Sorin Camner spunea...

Poate, cine stie, daca sunteti din Bucuresti.

voicunike spunea...

Vin la tirgul de carte pe sapte iunie ,daca imi dati un mail va dau numarul meu de telefon.

Sorin Camner spunea...

Am o mica, dar foarte mica problema. Sunteti amabil sa-mi spuneti unde sa va trimit mail-ul? Multumesc.

voicunike spunea...

voicunike@yahoo.com

alexei spunea...

Pot sa va fac eu poze cand va intalniti?

voicunike spunea...

Nu vad rostul la poze.Sunt putini care chiar sunt pasionati de sf pur si cu care ai ce discuta.Putem schimba informatii si chiar sa ne ajutam cu reviste sau carti.Pentru cine este amator ofer colectia JSF xeroxata contra cartii Povestiri ciudate de V.Kernbach.